Nail art: Blue anchor

hey ! Het is al weer een tijdje geleden dat ik een nailart heb gemaakt. Deze nailart is een beetje op de zomer geinspireert want ik kan niet wachten tot het weer zomer is ! Ankers, blauwe lucht, streepjes, zee en strand daar doet het mij aan denken haha. Lees snel verder om te zien hoe je het  maakt 🙂

IMG_0494

Je hebt maar een paar dingen nodig:
– Donker blauwe nagellak
– witte striper of witte nagellak en een saté stokje
– zwarte striper ( nagellak met een dun kwastje)
of zwarte nagellak met een saté stokje

IMG_0490

Lak je nagels in de blauwe kleur, zorg dat je nagels goed ontvet zijn voordat je dit doet.
IMG_0499

Maak nu op je ringvinger streepjes met de witte striper, of met een gewone
witte nagellak en een staté stokje.

IMG_0504

Zet nu met de zwarte striper een verticale streep op het midden van je ringvinger,
dit word het anker.

IMG_0506

Maak nu een soort boogje onder de streep die je net hebt gemaakt,
het lijkt een beetje op de mond van een smiley 🙂

IMG_0511

Dan zet je boven aan de verticale streep een horizontale streep,
dit word de bovenkant van het anker.

IMG_0516

Maak nu een rondje boven op het streepje, nu is je anker klaar !

IMG_0508

op mijn duim heb ik er ook een gemaakt maar dan zonder de streepjes.

IMG_0529

Klaar ! je kunt er nog een laagje blanke lak overheen doen als je nagels helemaal droog zijn.

IMG_0535

IMG_0521

Ga jij deze nail art maken ?

Xoxo Liza

 

4 thoughts on “Nail art: Blue anchor

Plaats een reactie